Zajímá vás technologie 3D tisku, ale doteď jste se neodhodlali ji vyzkoušet? Máte nápady na zajímavé produkty, ale nevíte, jak začít? Bojíte se toho, že 3D tisk je moc náročný jak po finanční, tak technické stránce? Tak v tom případě je tato kniha právě pro vás! Žijeme v době, kdy technologie stále více usnadňují lidem ovládnout jejich prostředí. Díky 3D tiskárnám lze možností tovární produkce využívat na pracovním stole a otevírá se spousta příležitostí, které lidé dosud neměli. S touto knihou se dozvíte, jak do světa 3D tisku vstoupit připravení a bez obav. Dvojice zkušených autorů vás provede nejen potřebným hardwarem, ale naučí vás také pracovat se zdarma dostupným softwarem na tvorbu 3D modelů, abyste mohli ihned začít s produkcí vlastních nápadů. Publikace vás mimo jiné naučí: * Jaké jsou možnosti 3D tisku a jakou tiskárnu vybrat * Nastavit, udržovat a používat vaši vlastní 3D tiskárnu * Jaké materiály budete potřebovat * Diagnostikovat chyby a opravit vaši 3D tiskárnu * Outsourcovat výrobu vašich 3D modelů * Ovládnout zdarma dostupné modelovací programy * A mnoho dalšího… O autorech: Nick Kloski Nick si během 16 let v oboru špičkových technologií získal respekt svých kolegů svou pilnou prací, odhodláním a vizí. Podrobně rozumí technickým i mechanickým aspektům oboru 3D tisku a zároveň má jasnou představu o tom, jak může tento obor v celosvětovém měřítku inspirovat změny k lepšímu. Nick v roce 2013 spolu se svou ženou Lizou založil společnost HoneyPoint3D™ (http://www.honeypoint3d.com) a nyní vede její divizi vzdělávání a prezentací. Liza Wallach Kloski Liza Wallach Kloski pochází z mexického města Guadalajara. V roce 2003 vytvořila unikátní značku exkluzivních šperků LizaSonia Designs a otevřela své klenotnictví v Oaklandu. Společnost LizaSonia Designs úspěšně působila v oboru šperků více než 10 let. Poté se Liza začala zajímat o obor 3D tisku a organizuje události, na nichž se setkávají odborníci na 3D tisk ze Sanfranciského zálivu. Nick a Liza patří mezi uznávané odborníky na 3D tisk a často se k tématu vyjadřují i v médiích, například v CNN, RT Television, San Francisco Business Times nebo KGO Radio a dalších.