Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
320
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
16x24 cm
ISBN
978-80-271-0419-2
EAN
9788027104192
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu