Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Horný Stanislav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
188
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
16x24 cm
ISBN
978-80-906594-3-8
EAN
9788090659438
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd.
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

232 Kč

258 Kč ušetříte 26 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu