Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Lean podnikání

Maurya Ash

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
230
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2016
Formát
16x24 cm
ISBN
978-80-2650-506-8
EAN
9788026505068
V této inspirativní knize provádí Ash Maurya své čtenáře jednotlivými kroky náročné strategie, jak dosáhnout "zdravého vztahu produkt/trh" v jejich právě se rodícím podnikání, založené na jeho vlastní zkušenosti s vytvářením široké škály produktů jak z high-tech oblasti, tak i z oblastí netechnických. Vychází přitom z myšlenek a konceptů několika inovativních metod, včetně přístupů zvaných Lean Startup, Customer Development (proces vývoje zákazníka) a bootstrapping (svépomocné financování např. startupu).
Lean podnikání

Ostatní s tímto titulem kupují:

Inovace

Inovace

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu