Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Šíma Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
122
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2016
Formát
A5
ISBN
978-80-2463-326-8
EAN
9788024633268
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

180 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu