Kniha se zabývá problematikou uplatňování marketingových přístupů ve specifické oblasti poskytování zdravotní péče, konkrétně ve stomatologii v České republice. Hlavním cílem je zhodnotit možnosti využití marketingu v praxi stomatologických
ordinací, včetně implementace a využitelnosti segmentace klientů těchto ordinací, a vyhodnotit současnou roli marketingu a marketingových nástrojů aplikovatelných v provozování stomatologické činnosti u zubních lékařů a jejich
pacientů. Kniha je rozdělena do sedmi kapitol od vymezení současného stavu a teoretických východisek řešené problematiky přes typologicky analytickou část vedoucí k části zaměřené na interpretaci výstupů a racionalizaci výsledků pro
stanovení návrhů v uplatnění vhodných marketingových nástrojů 4C marketingového mixu, včetně metodického postupu pro segmentaci a uplatnění marketingu v praktické rovině. Na základě získaných poznatků a identifikace slabých míst v rámci výsledků výzkumu jsou nabízena praktická doporučení
pro aplikaci marketingového přístupu v praxi stomatologické ordinace. Závěr knihy je věnován postoji stomatologů k marketingu a zároveň různým doporučením
k řešení této problémové oblasti.