Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Halada Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
112
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
A5
ISBN
978-80-246-3075-5
EAN
9788024630755
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu