Práce s emocemi pro pomáhající profese, 3.vyd.

Hájek Karel

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
120
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
ISBN
978-80-2620-221-9
EAN
9788026202219
Pracovníci pomáhajících profesí se téměř neustále setkávají s lidmi, kteří je seznamují se svými problémy a trápeními. Ke svým klientům mohou mít různý emoční vztah, mohou je obdivovat, litovat, mohou se na ně zlobit, mohou jim být lhostejní. Emoce týkající se klientů by pracovníci pomáhajících profesí neměli potlačovat, ale měli by se je snažit rozpoznat a porozumět jim. Pokud dobře porozumíme vlastnímu prožívání, začínáme být citliví i na prožívání druhých a dokážeme jim lépe pomoci. První část knihy se věnuje tělesně zakotvenému prožívání emocí, druhá část objasňuje vedení emočně podpůrného rozhovoru. V knize je množství praktických cvičení, kazuistiky a ukázky rozhovorů.
Práce s emocemi pro pomáhající profese, 3.vyd.

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu