Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Reklama v češtině

Čmejrková Světla

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
260
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2000
Formát
A5
ISBN
80-85927-75-6
EAN
9788085927757
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách.
Reklama v češtině

Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu