Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí. Kniha „Inovace – vaše konkurenční výhoda“ je, jak zmiňují její autoři, věnována manažerům a podnikatelům, kteří se rozhodli, že inovace budou skutečně realizovat, nikoli o nich jen diskutovat.
Stejně jako žádná jiná, ani tato kniha vám neposkytne zázračné desatero na podnikatelský úspěch, ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky:
* kde a jak inovovat
* jak v podniku vytvořit a řídit inovační proces
* jak poznat zákazníky a vytvářet pro ně hodnotu
Kromě toho v knize najdete:
* příklady úspěšných inovací, a to i ze strany českých a slovenských podniků
* popisy intuitivních i systematických inovačních metod