Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Service Design Management Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Jílková Petra

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
280
Rok vydání
2024
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-271-5364-0
EAN
9788027153640
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují. Zobrazit méně informací o knize
Service Design Management Jak navrhovat a inovovat digitální služby

399 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu