>> „Skvělá ‚mapa‘ pro všechny, kteří nechtějí, aby jejich nápad zůstal jen v šuplíku.“
— Roman Šiser, inovační manažer společnosti Škoda Auto <<
>> Chcete začít podnikat, ale stále váháte? Rozšířit portfolio o nový výrobek či službu? Nebo bez rizika zjistit, kam až to může váš nápad dotáhnout? <<
O knize
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu, kniha vás naučí být sám k sobě upřímný, využít naplno kritické myšlení a svůj záměr podrobit za pomoci praktických úkolů a nástrojů zkoumání z mnoha perspektiv.
V knize se mimo jiné dozvíte
- Kolik peněz a let života jste vlastně rozvíjení svého nápadu ochotni věnovat.
- Zda je důležitější detailní plánování a testování, nebo jen správné načasování.
- Jak eliminovat rizika, která mohou vaše podnikání zničit hned v zárodku.
- Prvotní nadšení nás až k cíli nedostane a dlouhodobá motivace vyžaduje rafinovanější přístup.
- Ani sebelepší nápad nestačí, pokud nedává smysl zákazníkům.
Během 30 hodin práce rozložených do jednoho měsíce najdete odpověď na otázku, jestli má váš nápad šanci na úspěch a stojí za to se do něj pustit.
O autorovi
Dalibor Pulkert (* 1988) je podnikatel, školitel a inovátor, který se věnuje zejména podpoře české staroušové scény. Je spoluzakladatelem inovační laboratoře Outboxers, kde mimo jiné pomáhá začínajícím podnikatelům s rozvojem a velkým klientům s ověřováním nápadů na trhu a rozjížděním produktů i firem na klíč. Mezi ně patří například Škoda Auto, ČSOB, Vodafone, Česká spořitelna a řada menších firem. Se ženou a dvěma dětmi žije v Praze.