Jak zvládnout práci a cítit se při tom dobře.
Kniha Mít vše hotovo ukazuje, jak se vyhnout typickým chybám při zvládání stavu, který většina z nás nazývá “nestíhám”. Pokud se naučíte řídit svoji práci metodou GTD, vždy budete přesně vědět, co máte právě dělat, a co nedělat. Přidejte se k manažerům firem Sony, Lockheed Martin, Microsoft a dalším milionům uživatelů metody GTD.
Zvyknete si:
?sledovat jednoduchým způsobem stav úkolů svých i delegovaných
?promyslet si dopředu, proč něco děláte a čeho tím chcete dosáhnout
?rozdělit si práci do malých, snadno splnitelných úseků
?archivovat informace tak, abyste je vždy snadno našli
?pracovat efektivně a uvolněně
Přestanete:
?zapomínat na schůzky, zadané úkoly a dohodnuté termíny
?s hrůzou sledovat nevyřízené úkoly
?topit se v hromádkách nezařazených papírů
?stresovat se z náročných úkolů
?odkládat práci na neurčito
O autorovi: David Allen patří k nejvýznamnějším osobnostem na poli produktivity práce a time-managementu. Je prezidentem firmy David Allen & Co, která nabízí stále populárnější semináře týkající se produktivity práce jak jednotlivcům, tak společnostem.
„Přechod od diáře a malých žlutých papírků polepených po celém stole ke GTD se podobá prvnímu přesednutí z jízdního kola do automobilu. (...) Až se člověk naučí nové vozidlo dokonale ovládat, zjistí, že je pohodlnější a mnohem rychlejší.” - Michal Kučera, časopis Euro